Susisiekite su mumis

Vardas*

El. paštas*

Telefonas

Įmonė / Įstaiga

Žinutė*

* užpildyti būtina.

 
BLUEs QV Sales Sight sprendimas skirtas lengvai ir patogiai pardavimo duomenų analizei, pagrindinių prekybinių rodiklių kontrolei. Naudodami Blue Solutions sukurtą Pardavimų analitikos aplikaciją, jūs galėsite ypatingai lanksčiai ir patogiai sekti ir kontroliuoti tokius svarbius veiklos rodiklius kaip apyvarta, pelningumas, perkamų ir parduodamų prekių struktūra, pirkinių krepšelis, lėšų apyvartumas, lėšos, investuotos atsargose, naujai įgyti ar prarasti klientai.
 
 
BLUEs QV Sales Sight skirtas ne tik įmonės ar padalinio vadovui, stebinčiam bendrą įmonės veiklos rezultatą ir priimančiam strateginius sprendimus, bet taip pat ir įmonės analitikui, atsakingam už analizuojamos informacijos rodiklius ir priežastingumą detaliame lygyje. Lanksčiai ir greitai apdorojus, apibendrinus ir patogiai atvaizdavus dideliu informacijos kiekiu paremtas struktūras, paprastai ir greitai aptinkamos silpnos ir stiprios prekės, jų grupės, nustatomos tarpusavio priklausomybės tarp skirtingų rodiklių arba vietos, kur šios priklausomybės neveikia.
 
Bendruosius rodiklius galima išskleisti, pasiekti įvairius detalumo lygius iki pat pirminės įrašų informacijos, tokiu būdu randant tiesioginį vieno ar kito reiškinio priežastingumą. Pardavimų analitikos aplikacija veikia ir mobiliuose įrenginiuose. Sprendimams svarbūs duomenys jus pasieks nepriklausomai ar Jūs dirbate ofise, ar esate verslo susitikimuose, ar komandiruotėse – visada užtikinamas ypatingas operatyvumas.
 
 
 
Ypatingas šios aplikacijos privalumas, jog ji paprasta ir lengva neįgudusiam vartotojui ar verslo specialistui, kuris be papildomo pasiruošimo gali iš karto naudotis duomenimis sprendimams priimti.
 
Šia aplikacija jūs galėsite pradėti naudotis jau po 3 dienų, jei naudojate verslo valdymo sistemą MS Dynamics AX; po savaitės ar, vėliausiai, dviejų, jei naudojate bet kokią kitą verslo valdymo sistemą.
 
Toliau pateikiami tik pagrindiniai rodikliai, kuriuos rasite Pardavimo aplikacijoje BLUEs QV Sales Sight:
 
KPI – pagrindiniai pardavimų, atsargų ir pinigų apyvartumo, bendrojo pelningumo rodikliai. Pardavimų apyvartos ir pelningumo palyginimas pasirinktame laikotarpyje su buvusių metų rezultatais. Atvaizdavimui naudojami indikatoriai signalizuoja apie priimtinus arba netenkinamus rezultatus ir tai leidžia jums imtis skubių korekcijų.
 
Pardavimo pelningumo analizėpateikiama parduotų prekių analitika (apyvarta, bendrasis pelnas, klientų skaičius, sąskaitų-faktūrų skaičius). Duomenis galima analizuoti skirtingais laiko intervalais – už metus, ketvirtį, mėnesį arba savaitėmis. Grafinė vizualizacija leidžia lengvai pamatyti prekės/prekių grupes, generuojančias didžiausią apyvartą ir/arba pelną.
 
Pirkimų statistika– pirktų prekių per laikotarpį analizė pagal prekių kodus, prekių grupes. Kiekinė ir suminė išraiška. Pirktų ir parduotų prekių palyginimas laiko eilutėje.
 
Prekių statistika – sandėlyje turimų prekių struktūra pagal prekių kodus, grupes arba sandėlius nurodytai datai. Kiekinė ir finansinė prekių apskaita. Pareto analizė padeda pamatyti apyvarčiausias/pelningiausias prekes ir jų grupes.
 
Klientų analizė – išrašytų sąskaitų - faktūrų analizė, išskleidimas iki sąskaitos - faktūros eilutės lygio, kliento pirktų prekių krepšelio analizė, vidutinė sąskaitos - faktūros suma ir faktūrų skaičius per laikotarpį, vidutinis parduodamų pozicijų skaičius ir kainos. Pareto analizė suteikia galimybę išskirti klientus ar jų grupes, sukuriančias didžiausią apyvartą arba pelną.   
 
Klientų pasirinkimas – šis funkcionalumas leidžia analizuoti logines priklausomybes tarp atskirų prekių/prekių grupių pardavimo atskirais laikotarpiais. Leidžia pamatyti, kokios prekės/prekių grupės perkamos kartu, kas yra šių prekių pirkėjai, arba nustatyti tokias prekes arba klientus, kurie netenkina tikėtinų sąlygų. Šio funkcionalumo pagalba galima nustatyti per laikotarpį prarastus bei naujai įgytus klientus.
 
GMROI investicijų į atsargas grąžos analizė, kuri leidžia nustatyti prekes, kurios uždirba įmonei pinigus. Šis funkcionalumas leidžia pamatyti turimų atsargų kiekį bei vertę sandėlyje ir jų pirkimų/pardavimų apyvartą. Ši informacija pateikiama laiko eilutėje grafiniu pavidalu, norimu laikotarpio detalumu. Apskaičiuojama vidutinė atsargų vertė sandėlyje ir pelningumas, bei GMROI rodiklis. Atsižvelgiant į 7, 30 ar 90 d. pardavimų apyvartas, apskaičiuojamas prekių pakankamumas.
 
Pelningumo modeliavimas – įrankis, leidžiantis vartotojui pačiam keisti prognozuojamą prekių savikainą, pardavimų kainą bei apimtis, ir stebėti, kaip šie pokyčiai keičia įmonės rezultatus. 
 
Pardavimo planų vykdymas – įrankis, leidžiantis sekti pardavimo planų vykdymą pasirinktais laiko intervalais bei reikalingu detalumu (pagal vadybininkus, filialus, šalis, regionus ar pan.). 
 
Laisva ataskaita – skirta vartotojui, kuris norimą analitiką iš sprendime sukurtų rodiklių nori padaryti savarankiškai, pats pasirinkdamas reikalingus rodiklius ir jų atvaizdavimo būdą.
 
Aplikacija BLUEs Sales Sight veikia ir jūsų planšetiniuose kompiuteriuose ar mobiliuose telefonuose.
  
Jūs tai galite turėti per keletą dienų.